1 december 2007

This is more than just romance
It's an endless summer
I can feel the butterflies, leading me through it
Take my heart, I'll take your hand
As we're falling under
This is an addiction boy
Let's give in to it


Nu är det 24 dagar kvar, jag gruvar mig.

Vaknade runt 12, men vi klev inte upp förrän 14 ;) haha, jaja, sedan så gick vi på ICA, och köpte lite gotta till kvällen. Sedan kom vi hem, tittade på teven osv. Åt mat, kycklingwok med ris, det var riktigt gott. Sedan så var det ner på ICA igen, eftersom vi skulle köpa gravljus. Sedan så gick vi tillbaka och plockade fram lite julpynt, och sedan var det hockey som gällde!

Dom vann med 1-3, och Daniel tippade rätt, som han ville att jag skulle skriva. Sedan så skulle vi åka till kyrkogråden, för att tända gravljusen.

Åkte med bussen in till stan, och där tog vi bussen mot Bergsåker, där vi klev av vid Bigboy. Det var skitkallt och blåste apa! Letade lite efter graven och sedan så när vi hittade den, så tände han ljusen. Sedan så när vi gick tillbaka så var det om möjligt, ännu kallare. Men aja, vi fick vänta 20 minuter på bussen kanske. Hade ett litet dampanfall och sjöng, Nu tändas tusen juleljusteckenspråk och Jingle Bell Rocks. Haha, sedan så när vi klev på bussen, insåg jag att jag var blöt på ställen, jag aldrig trodde man kunde bli blöt på! :O:O

Kom hem, efter en blöt åktur, så kom vi hem. Då var det bara hälla upp vatten i badkaret och krypa ner. Det var supermysigt, med ett ton skum och varmt vatten. Sedan så duschade vi och sedan satte jag mig här.

Ska gå och fika och sedan blir det nog sängen, börjar bli trött. 

17/11-07 ♥        Grattis på 2-veckorsdagen älskling

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0