2 december 2007

I understand that there are some problems
And I am not too blind to know
All the pain you kept inside you
Even though you might not show
If I can't apologize for being wrong
Then it's just a shame on me
I'll be the reason for your pain
And you can put the blame on me


Klev upp runt 2 kanske. Gjorde inte så mycket, var bara mest. Daniels broder Jimmy kom förbi med hans nya telefon, så vi lekte lite med den. Sedan så gick vi upp till Daniels fader, där jag kikade hur han bodde. Sedan så gick vi ner på ICA, där vi köpte mat till kvällen. Bestämde mig för att stanna en natt till.

Hemma så tittade vi lite granna på teven och satt vid datorn innan maten. Gjorde iordning chicken nuggets, som i fredags, och åt i soffan. Mys! Sedan så tittade vi lite granna på teven sedan var det mys och datorn som gällde hela kvällen.

Runt 12 fick han för sig att han ville spela Fifa Football, och jag satt och halvsov med täcket runt mig i hans brorsas rum, medan han spelade. Sedan gick vi och lade oss vid halv 2 kanske? Somnade som en stock.

17/11-07 ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0