24 december 2007

God Jul allihopa!

Änglarna ger oss hopp och tro
sjunger om fred på vår jord
allt som Gud aldrig övergav
en stjärna lyser så klar

Kärleken världen behöver
vet vi att barnet bär
vår långa vandring är över
stjärnan har stannat här

Ja, nu är det ju då ett tag sen jag slrev i gen.. Men jag orkar verkligen.. men kanske ska börja med korta och mer intensiva inlägg, istället för långa. 

Men i allafall vaknade jag av att klockan blev 8.. Sov till halv 9 innan jag klev upp.. Men det var bara jag uppe, så jag väckte Victor. Vi gick ner, öppnade godiset och biobiljetten som fanns i strumpan. Sedan tittade vi på teven, medan resten av familjen och Daniel vaknade.  Klockan 10 kanske så var det julfrukost. Mysigt.

Efter det så var det duschen som hägrade, gjorde mig julfin. Sedan så gjorde vi oss iordning och sedan så skjutsade vi Daniel till bussen innan vi åkte iväg till Lollo&Offa (mormor och morfar för dom som inte fatta!) Men vi kom dit, satt och pratade innan Kalle började 3. Tittade på det, med största intresset, sjöng med i alla låtar och skrattade högt. Haha, jag tycker det är underbart. Efter det så var det mat, i MASSOR! var så mätt när vi var klara. Sedan busade vi lite med Malte innan runt 6-halv 7, kom tomten. Malte visade inge större intresse för tomten, men det var mysigt ändå. Sedan så var det bara o öppna allt man fått. Detta fick jag :

¤ Mysbyxor
¤ One Three Hill säsong 1&2
¤ Body Lotion och Body Scrub
¤ En Superstor Toffifee (lr hur det stavas)
¤ Ännu mer godis
¤ fmsändare till Ipod
¤ Biobiljett
¤ 700 kronor

Det var allt för denna jul, kan inte säga att jag är besviken! En trevlig jul, med en trevlig släkt!

Hoppas ni har haft en bra Jul, för det har jag haft..

17/11-07 ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0