25 december 2007

Time,pass by, as I´m laying in
my bed beneath the sky
cause when there is
so many things
that you really wanna do before you die
then you want everything to match
before you die

Vaknade runt 1 kanske klockan var. Hade bestämt med pappa att vi skulle åka skridskor nere i båthamnen. Så vi gjorde oss iordning, och när vi skulle åka så kom Malte, Maria och Marco. Pratade lite granna med dom, så dom följde med ner. Körde bilen ner, och sedan så var det bara att åka. Pappa åkte inte, men det var jag och Marcus. Det är så sjukt läskigt att se botten samtidigt som man åker. Känns som man ska åka igenom hela tiden.

Men vi åkte kanske i en timme, innan vi tog av oss grillerna. Pratade med Marcus, och det var skönt. JAG HAR FÅTT MIN BROR TILLBAKA! Det är så underbart. Men sedan så gick vi hem.

Tittade lite på One Three Hill innan det var mat. Blev mätt väldigt fort (tror jag är fortfarande mätt efter igår), sedan så tittade man lite mer på OTH innan jag gick ner. Spelade spel med Pappa. Monopol, FamiljeGeni och 500. Vann dock bara på den sista. Men vtf, kul hade vi.

Sedan så satte man sig här och ska snart gå och se på SATC innan jag ska gå och lägga mig.

Imorgon ska jag till Daniel ! YAY vad kul det ska bli!

17/11-07 ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image20
Gud vad gullig man får vara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar ha haft en riktigt mysig julafton gumman min:)
hoppas du får en lika fin nyårsafton med Daniel:D
love you

2007-12-25 @ 23:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0