3 december 2007

image13You're so fine I want you mine you're so delicious
I think about you all the time you're so addictive
Don't you know what I can do to make you feel alright

Klev upp 6! för att sätta på sig kläderna och gå till bussen mot staden halv 7. Hoppade på bussen, som ett härke man såg ut, och klev av vid navet. Då stod Daniels buss redan där, så då fick jag vara själv i 15 minuter kanske innnan min buss kom. Åkte den där JÄVLA 609 hem och mamma var så snäll att hämta mig vid ICA. Sedan så hann man inte så mkt innan man var tvungen att byta om och packa väskan och bära iväg mot skolan.

Klev av i Tallnäs, och gick till Ncc- hallen. Där hade vi fotboll. Gick riktigt bra för mig. Gjorde 4 och ett halvt mål! Har aldrig gjort så många mål i hela min karriär som fotbollsspelare. Vi vann en match och förlorade den andra. Duschade och gjorde oss iordning innan vi gick bort till skolan.

Åt mat och sedan så var det samhälle. Vi hade en lite undersökning eller något och sedan var det boken som gällde. Efter det så var det Italienska och då var jag tvungen att "gå till tandläkaren", så jag och Lovisa åkte hem tidigare. Kom hem, städade mitt rum litegranna, och sedan åt jag mat. Efter det gjorde jag mig iordning och sedan så åkte jag upp på ICA där jag möttes av Lovisa i Holms bil.

Åkte in på hockeyn, älsklingen stod och väntade på oss vid hjälmen. Kom in, gick och ställde oss, och såg på matchen. I slutet av första halvlek så gick vi och satte oss. Köngplatser, helt klart! Satt där och goofade oss och höll på. Det var skitkul, och sedan var det ju bra att dom vann matchen också! Sedan så åkte jag och Daniel hem med hockeybussen, medan Lovisa fick skuts hem.

Kom hem, såg på Prison Break och sedan var det sängen som gällde, i think.

17/11-07 ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0