4 december 2007

I don't know how much more of this I can handle
But I know that good things come to those who wait

Vaknade av att klockan ringde vid 6 och sa till Daniel att kliva upp. Han ville inte det utan vände sig om och somnade om. Jag klev upp vid 9 kanske och då började gnälla på Daniel. Hade ett litet tjafs, men det redde ut sig, som tur var.

Åkte till skolan med mammi. Satt med Lovisa och gjorde engelska, och det går inte så bra. Hur fan ska man få 5 minuter VAR? I don´t get it. Sedan så hade vi mentor, där jag nu bytte address. Min nya adress är Tjernstigen 5. Men jag kmr ju fortfarande bo hos pappa också, men jag ska vara skriven hos mamma. Sedan så gick vi och åt och sedan var det samhälle. Hon kom inte, men vi läste ändå. Sedan så var det ju svenska, men den var inställd pga besök av en tandhygeinist.

Frågade olle om vi kunde jobba matte på svenskan och sluta tidigare. Det gick kanon. Gjorde lite matte innan vi åkte hem.

Älskling låg fortfarande kvar i sängen när jag kom hem. Gjorde inte så mkt innan maten, myste och lite bara. Sedan så efter maten, så åkte vi upp och köpte gotta, i know, it is in the middle of the week, but i can´t help myself! Sedan så var det soffan och Harry Potter och Fenixordern som gällde. Fast jag sov  halva filmen, men det gör inget.

Efter det var det dh och sedan var det bara duschen som gällde. Fick då sällskap vilket gjorde det xtra mysigt. (=

Gick och lade oss vid 12 och somnade som en stock!

17/11-07 ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0