5 december 2007

You see through
Right to the heart of me
You break down my walls
With the strength of your love
I never knew
Love like I've known it with you

Idag fyller pappa 39 år. Grattis!

Klev upp runt 10 över 7 och gick ner för att göra mig iordning. Var såå trött. Lite stressad när vi skulle åka. haha. Jaja, men klev på bussen iallafall. Fick sällskap av Daniel till skolan, innnan jag skulle kliva av. Mötte Jennifer vid bussen, eftersom jag måste ha hjälp över eon arena. I know, i am a old lady.

Kom till skolan, läste lite på boken, och sedan så skrev jag lite blogg ist för att sitta där. Men sedan så insåg vi att vi hade hål på hur länge som helst, så då tyckte vi att vi skulle gå o köpa en pizza. Men Lovisa ville inte, så jag och Jennifer gick själv.

Delade på en Hawaii, det var mumma. Pratade på som vi brukade och det är alltid lika trevligt! :D sedan så gick vi tillbaka till skolan, i det härliga vädret, men det var inte så härligt när allt smälte inne.

Sedan så var det geografi, och därifrån började dagen gå ner. Vi skulle gå igenom Tea Break som vi har gjort. Det var tydligen inte så bra som vi ville ha den. Men sedan så skulle vi gå in en och en, men jag och Jennifer gick in tillsammans. Jag lyckades prata till mig ett vg, men Jennifer, som kokade av ilska, kunde tyvärr inte det, även om du var värd det. Det vet du va, du är så underbart duktig på det du gör och om de inte fattar det så är de dum i Huvudet. 2 juli, kräftan, i know who you are BITCH!

Sedan så var det inga fler lektioner eftersom de var inställda för det var An English Afternoon, för alla som har Engelska B. Vi fick höra Hakim sjunga och sedan var det en frågeslinga och te och mackor. Sedan var det någon skitkonstig film, men ingen var på humör, så vi bröt en timme tidigare. Tack och lov säger jag bara.

Gick till bussen, men den var kanske 20 minuter sen och sedan så var man så trött att man somnade på bussen! Har aldrig hänt förut! Åkte till Lovisa, eftersom vi var tvungen att göra klart engelskan. Det gick bra, och vi är klar. Om vi läser långsamt så blir det 5 minuter var! I hope it works! Sedan så var det hemfärd runt 7. Kom hem, grattade pappa, fikade lite och sedan satte man sig här. Ska snart gå och lägga sig. Ska försöka få sova åtminstonde 10 timmar inatt!

17/11-07 ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image16

Kommentarer
Postat av: Cassie

snyggunge

2007-12-05 @ 22:51:08
URL: http://cassandrasundin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0