7 december 2007

nu vet du hur jag känner och mitt hjärta känns nu lätt
hoppas du förstår och du gör det som känns rätt
om morgondagen inte gryr, om solen inte stiger
det är för dig jag lever och jag skänker hela livet till dig

Klev upp halv 6 för att gå och duscha. Försökte att väcka sömntutan också.. Men det gick inte så bra.. Han klev iaf upp och duschade runt 6.. Gick till bussen och hoppade på den. Åkte 201 till Timrå där jag klev av och gick till Jennifer. Kom fram och knackade på, inget svar. Ringde en yrvaken Jennifer som hade försovit sig. Men det gick bra iaf. Tittade på julkalendern och sedan gick vi till bussen.

Satte oss och gjorde historian, men det gick väl inte så bra. Var tvungen att gå halv 10 då en grej i tandställningen lossnat. Fick skjuts av mammi och sedan så kom jag in 45 minuter tidigare. Men det gick bra, somnade en stund, vaknade av att det satt folk och stirrade.. snarkade jag? :$ Aja, kom in till en riktig muntergök. Men det var bra att jag kom in, för det var tråden som höll ihop alla tänder som lossnat. Men det löste sig.

Gick till bussen och precis när jag gick in så ringde mamma. De var klar och skulle äta mat på Frasses och det tackar man ju inte nej till. Hoppade av vid obs och mötte dom. Åt mat och sedan så var det Willys som gällde. Efter det så fick jag skjuts tillbaka till skolan.

Gjorde matten, men det gick inte så bra, men det löser sig.

Åkte hem, och där så somnade jag en timme, innan vi åkte och hämtade Daniel vid bussen. Sedan så myste vi en stund innan det var mat. Efter maten så spelade vi kort, innan det var Idol. Ville att Amanda skulle vinna, men det blev nog bäst såhär, fast Daniel var absolut bäst i hela tävlingen!

Efter det så var det tvspel och mys som gällde, innan vi somnade runt 1-2?

17/11-07 ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0