make a list when you´re bored

UTSEENDE

[x] jag har brunt hår.
[] jag har fler piercingar än i öronen
[ ] jag är kortare än 165 cm
[x] jag är tjock.
[ ] jag har långa naglar
[x] jag har rynkor. - vem har inte det?

STIL

[
x] jag använder jeans
[x] jag använder mjukisbyxor
[] jag använder häng. - kan hända
[x] jag använder stora t-shirts
[x] jag använder strumpbyxor
[x] jag använder linnen
[x] jag använder tajta jeans
[x] jag andvänder klänning

SMINK

[x] jag använder rouge
[] jag använder eyeliner
[ ] jag använder läppstift
[x] jag använder puder
[x] jag använder läppglans
[x] jag använder mascara
[] jag använder kajal
[x] jag använder foundation

PERONLIGHET/ LÄRA KÄNNA

[x] jag skrattar åt det mesta
[ ] jag är tyst för det mesta
[x] jag är lugn
[] jag är halvgalen
[/] jag slåss när jag blir arg
[x] jag är tyst när läraren skäller
[x] jag kan inte sitta still
[x] jag skrattar åt mina egna skämt
[/] jag blir sur om någon sviker nån
[x] jag hatar krig
[ ] det värsta jag vet är killar
[ ] det bästa jag vet är tjejer
[x] jag är matvrak
[ ] jag är bra på att baka
[x] jag har en bästa vän
[x] jag har många vänner
[x] jag har ljugit för en vän
[x] jag har sårat en vän
[ ] jag har skitit i en vän
[x] jag har dissat en vän
[ ] jag har valt en killkompis framför en tjejkompis
[x] jag har köpt nått till en vän
[ ] jag har varit på mcdonalds 5 ggr under en dag
[ ] jag är på mcdonalds varje vecka
[x] jag brukar äta snabbmat
[x] jag älskar godis
[ ] jag gillar lakrits
[x] jag gillar choklad
[] jag har provat att röka
[] jag har provat snus
[x] jag har druckit alkohol
[x] jag har blivit full
[x] jag gillar fester
[x] jag mysar hellre med kompisarna, än festa
[] jag har provat knark
[] jag har kompisar som röker
[x] jag har kompisar som dricker
[/] jag dricker - sällan


Kommentarer
Postat av: Göte Børge

Vill du ha många besökare på din blogg? Jag har kommit på en grej som kraftigt kan öka antalet besökare! Kolla längst ner i länken...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0