maybe i got it all?

TIO FÖRSTA:

första bästa kompis: Julia Dahlén

första bil: Har ingen :/

första kärlek: Vet inte

första husdjur: Katt

första semester: Turkiet with la familia

första jobb: På surströmmingen

första köpta skiva: Typ Spicegrils lr nåt?

första riktiga kärlek: Daniel Nyström <3

första piercing: Öronen, men kanske det inte räknas, så då är det näsan

första konsert: Ingen aning


NIO SISTA:

sista alkohol drycken: En cider jag hittade i gareroben i tisdags

sista bilfärd: I dag

sista filmen du såg: Men of honor

sista ringda telefonsamtal: Älskling <3

sista bubbelbadet: Hm, vet ej

sist spelade cd: Ingen aning faktiskt

sista gången du grät: I onsdags natt!

sista måltiden: middag med familjen


ÅTTA HAR DU NÅNSIN:

dejtat en av dina bästa kompisar? nej

blivit arresterad? nej

blivit kär vid första ögonkastet? lite kanske :)

fått ditt hjärta krossat? ja

sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej

haft ett one night stand? nej

busringt till någon? Alldeles för mkt ;)


SJU SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. Klänning

2. Linne

3. Leggings

4. Strumpor

5. Bh

6. Trosor

7. Diadem


SEX SAKER DU GJORT IDAG:

1. Försovit mig

2. Åkt buss

3. Haft muntlig redovisning

4. Åkt bil med mamma

5. Haft matteprov

6. Umgåtts med familjen


FEM FAVORIT SAKER:

1. Vara med Daniel <3

2. Segla

3. Vara med vänner

4. Sova

5. Bada


FYRA PERSONER DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR:

1. Daniel

2. Jennifer

3. Lovisa

4. Farmor <3


TRE VAL:

svart eller vit? Svart

sommar eller vinter? Summer!

choklad eller chips: Chips


TVÅ SAKER ATT GÖRA INNAN DU DÖR:

1. Bli riktigt lycklig

2. Leva mitt liv precis som jag vill leva det


EN SAK DU ÅNGRAR:

1. Att jag tar åt mig för mycket av småsaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0