This is why I am in love with you

så varje dag kan bli bättre varje dröm kan slå in,
jag fick det uppenbart den dagen du blev min,
varenda dag med dig är underbar jag svär på min gud,
jag kommer aldrig gå tillbax till det som var förut,
allting känns bättre för saker börjar klarna
jag älskar dig och inte ens ord kan förklara,
du är det finaste som finns och det känns in till själen
min pojkvän han är den bästaste i världen


Daniel Nyström, du har tagit mitt hjärta

Jag är inte bra på att öppna mig, men jag tänkte försöka göra det nu, för jag vill att hela världen ska få veta hur jag känner.

Jag träffade Daniel Nyström den 10 november 2007. Nervöst och pirrigt, men det kändes helrätt. Annars spenderar man inte timmar på SJ! Efter denna dag har jag haft fjärliar i magen som har gjort att jag inte kan sluta tänka på dig. Det går inte en sekund utan att jag tänker på dig, när jag ska få en kram igen, när jag ska få en kyss. 

Du betyder väldigt mycket för mig och det hoppas jag att du vet! Jag vet att vi kommer tjafsa, och jag vet att vi kommer bråka, men jag gör det bara för att jag bryr mig om dig, och för att jag gillar dig så jävla mycket. Du är som en stöttande pelare som alltid finns där för mig, och jag hoppas att du vet att jag finns alltid där för dig, älsklingen min!

Mitt hjärta tillhör dig föralltid och jag hoppas du vet det, för jag är verkligen superkär i dej, och jag hoppas det håller föevigt. 

Fan vad jag gillar dig Daniel Nyström <3

In my heart forever

image17  


Kommentarer
Postat av: Danne <3

Naaaaaawwwwww Fyfan va söt du är gumman du vet att jag är super kär i dig med ska du veta..... jag kommer alltid finnas här för dig puss puss på dig sötis

2007-12-05 @ 21:48:32
Postat av: Elina

Du är en ängel, vet du det?

2007-12-05 @ 21:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0