When I have so little to do, but longning for you

VEM VAR DEN SENASTE..
Du sade något till:
Pappa
Du hade ett seriöst samtal med: Daniel
Du ringde: Daniel
Som ringde dig: Daniel
Du fikade med: Bröderna
Du skrev till på lunar: Har tagit bort den satt, jag vet inte.
Du skickade ett sms till: Älskling <3
Du fick sms av: Älskling <3
Som fick dig att gråta: Mamma
Som såg dig gråta: Jag vet inte, det var så längesen
Du kramade: Daniel
Du var ute med: Daniel
Du bråkade med: Daniel
Du skrev till på msn: Daniel
Som var i ditt rum: Mamma
Som fick dig att skratta: Pappa
Som sov i din säng: Daneil
Du delade en drink med: Vet ej.
Du gick på bio med: Daniel
Du gick på stan med: Jennifer
Skällde på dig: Daniel

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU..
Gråtit: nej Köpt något:
ja, en halv pizza
Varit sjuk: av längtan ja (a)
Träffat någon ny: hm, nej det tror jag inte
Saknat någon: absolut!
Sjungit:
Jajamensan
Sagt "Jag Älskar Dig": nej
Kramat någon: ja
Kysst någon: ja


FÖRSTA:
första bästa kompis:
Julia Dahén
första jobb: Sommarjobb på Surströmmingen
första inhandlade skiva: Ingen aning, säkert Spice Girls lr nåt sånt
första förälskelse: Kommer inte ihåg, kanske Tim
första begravning: Farfar
första piercing/tatuering: När jag var i trean då jag tog hål i öronen
första kreditkort: 14 var jag väl.
första riktiga kärlek: Daniel Nyström <3
första fiende: Jag har ingen aning
första stora resa: Turkiet 1997

SENASTE..
Låt du hörde:
Handlake Village- Takida
Film du såg: Harry Potter och Fenixordern
Sak du stal: Jag har ingen aning
Mat du åt: Lövbiff inrullat i plommon och potatis
Låt du laddade ner: Clumsy- Fergie

DAGENS..
Låt:
Oh Mother- Christina Agiulera
Ord: Saknad
Väder: Regnslask
Ångest: Skolarbeten
Humör: Blandat
Måste: Städa
Kommer inte att göra: Städa
Film: Säg att du älskar mig
Djur: Katt
Möbel: Säng
Klädsel: Linne, klänning, kofta, leggings
Dryck: Trocadero
Teknisk pryl: Mobil
Känsla: Lycklig

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det:
Ja
Bråkat med ditt husdjur: Absolut
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej
Hånglat med en kändis: Nej


STUFF:
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja
Är du ensam nu: Ja, tyvärr
Låtar som fastnar i ditt huvud: Hela tiden
Vill du gifta dig: Absolut!
Vill du ha barn: Absolut!


FAVORIT:
Månad: Juli
Sten: vadå sten?
EXTRA STUFF:
Dricker du:
Ja
Vad är du mest rädd för: Att aldrig få vara riktigt lycklig
Vilka kläder sover du i: Nattlinne och trosor
Vart vill du gifta dig: Jag vet inte
Vem hatar du verkligen: Det är en hemlis
Varit kär: Är det nu! <3
Kör du bil: Ja, jag övningskör
Har du ett jobb: Nej, men vill ha
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja
Är du ett hälsofreak: Absolut inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0