22 november 2007

These are the times that we'll remember

Hej igen.

jag har då tänkt börja blogga igen. kanske inte har det mest intressanta livet av alla, men det är alltid kul o skriva av sig. (:

Imorse så klev jag och Daniel upp vid kanske 8, skulle gå med han till bussen runt kvart över. Blev lite sena, men han hann tack och lov med bussen. Gick tillbaka hem, duschade och gjorde mig iordning. Sedan gick man tillbaka till busshållsplatsen.

Idag så har vi (min redaktionsgrupp som består av; Jennifer, Lovisa, Annie, Sophia, Egzona, Kajsa och mig själv) försökt avsluta vår tidning, eller tidskrift som det så bra heter.  Vi blev klart med allting och har skrivit ut en första kopia av tidningen. blir riktigt bra tjejer. knäppte även lite kort med girlsen, mm, sexig man vaer, NOT! haha, jaja, men hyffsad kul var det iaf. Var på skolan och satt vid en dator från klockan 11 till halv 4! :O gosh, då kom mamma och hämtade mig.

Åkte in till tandregleringen, där jag spände.. inte långt kvar.. 26 dagar om jag räknade rätt. efter det så åkte vi in till frasses, iknow, i´m bad. sedan så tog vi en sväng till handelshuset, innan vi åkte hem.. kom hem, satte mej här ganska på en gång. Sitter och pratar med Daniel om helgens planer.

Mamma fyller år imorgon också. 37 år! Grattis!

17/11-07 ♥

/ Elina Anna Erika Evensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0