23 november 2007

The store is not open,
trees have fallen but you,
you're still giving light.

Idag så klev vaknade jag av att mamma ryckte i draperierna och surrade i att jag hade försovit mig.  Tittade på klockan och den visad 0715!  Det vara bara att hoppa i kläderna och fika. Sedan så åkte jag med mamma upp till bussen, satte mig där och lyssnade på Plain White T's. Best band ever! Sedan var det skolan då vi skulle dela in oss i grupper för att vi skulle börja med ett nytt prjektarbete. Beskirva historiska föremål i en viss epok i en muntlig redovisning. Jag, Lovisa, Jennifer och Sandra är en grupp om vikingatiden.

Efter detta så gick vi och gjorde klart vår tidning. Tea Break! maha, den blev skitbra! Sedan så delade vi ut den till alla lärare som skulle ha den. Sedan så satte vi oss och spelade kort ett tag innan det blev bussen hem till Jennifer.

Kom hem till Jennifer, hon satt i mysbyxor och läste en bok. Sedan pratade vi lite granna innan vi bestämde oss för vilken buss vi skulle ta in till Ikea. Åkte med 1135 bussen in, och vi klev av vid Ica Maxi, där vi gick in på Skopunkten. Hittade ett par stövlar som jag köpte. Köpte även Jennifers skor, för att jag är så snäll av mig ;) Men jag fick ju pengar tillbaka senare, så generös är jag inte ;) Sedan gick vi till Birsta City, där vi rände omkring ett tag. Sedan bestämde vi oss för att Donken skulle vara en bra lunch :S Ish, vad tjock jag blir! Sedan så kom min älskade Daniel och mötte oss utanför IKEA. Vi gick omkring en stund innan Jennifer skulle åka med bussen. Då gick jag och Daniel till Willys där vi mötte pappi.

Åkte hem med pappi och han köpte blommor påvägen eftersom mamma fyller år. Grattis! Sedan kom jag hem, visade upp mina vrålsnygga skor, gosade lite med Daniel och sedan så satte jag mig här.

Ska till Ikea med mormor och mamma imorgon för att mormor ska köpa smink åt mig. ;) det ska bli kul o blir bortskämd (=

17/11-07 ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson
image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0