24 november 2007

Do you think of that someone
When you hear that special melody?
I always stop and think of you
Especially when the words of love song
Touch the very heart of me

Idag så klev jag upp när pappa ringde och väckte mig klockan 9 kanske. Lämnade Daniel i sängen för att sova medan. Klev upp och fikade och gjorde iordning mig. eftersom jag, mamma och mormor skulle på IKEA. Åkte runt 20 i 10 till mormor, för att hämta upp henne. Åkte därefter in till Ikea.

Först åkte vi till Skopunkten, där man självklart hittade två par skor man ville ha, och mormor var snäll att köpa ett par skor, så ett par blev gratis. Supersnygga var dom förövrigt. Sedan åkte vi in till själv IKEA, där vi gick runt och plockade grejer till mammas nya lägenhet. Köpte lite grejer, och hon fick även en del saker av mormor, eftersom hon fyllde år igår. Sedan så packade vi in grejerna i bilen och sedan gick vi in i Birsta City. Gick omkring och hittade mycket gotta. Fick smink av mormor för ungefär 500 kronor. En foundation, en rouge, ett läppglans och en mascara. (= behövdes verkligen om man säger som så. Sedan så gick vi omkring en stund, fick även en pyjamas och underkläder på Lindex. Tacktack (: Sedan så gick vi bara omkring innan vi åkte hem. Åkte förresten in till Timrå en sväng, för att köpa fikabröd.

Kom hem till mormor runt 1 och vi satte oss och fikade och runt halv 2 åkte vi hem, eftersom jag skulle på hockey med pappa och Daniel. 

Kom hem, packade upp mina grejer och sedan sminkade jag mig. Hann inte så mycket mer innan vi var tvungen att åka. Hade sittplatser och det var mysigt. Förutom att ha två skogshuggare brevid mig. Det var en bra första period och i pausen fick vi besök av Lovisa giiirl. Pratade lite innan jag och Daniel drog iväg. Andra perioden så var matchen ganska bra, men det började gå utför och i sista var det ju bara bedrövligt. Herregud, vi gick när det var 3 minuter kvar. Åkte hem och gick upp och myste lite med Daniel innan vi gick ner och åt. Sedan satte man sig här och skriver lite. 

Nu ska jag gå och sova en stund kanske för att jag är trött. Men jag hopppas verklien att jag får sova för jag vill orka med imorgon. Mormor och morfar kommer imorgon och jag och Daniel ska plugga engelska tillsamman. We are so good on english that it is ridiculous.

17/11-07 ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0