25 november 2007

From underneath the trees, we watch the sky
Confusing stars for satellites
I never dreamed that you'd be mine
But here we are, we're here tonight

Vaknade av att någon knackade på dörren. Victor skrek att mormor och morfar hade kommit. Då var det att kliva upp och hälsa. Fick även 500:- av dom, + sminket. Tack snälla mormor och morfar! Sedan så kom Daniel ut ur duschen och hälsade på dom. Mormor, nyfiken som få, var snabb att ställa frågor. Sedan så blev det tårta och kakor till frukost! Nyttigt, iknow. Sedan så myste jag och Daniel i soffan och tittade lite på teven.

Sedan följde vi med pappa på bandyn. Det var en A-lagsmatch. Det var mysig. Det var även Stefan och Martin som sjöng. Mycket mysigt. Men jag frös så jag och Daniel satte oss i bilen en stund. Ännu mera myys! Men matchen var inte så bra, så vi åkte på ICA och handlade mat istället. Det blev så att vi skulle äta tacos idag. mumma. kom hem, satte oss vid teven ett tag innan vi åt mat. Yummie! Sedan så var vi trötta så vi lade oss i sängen ett tag. Sedan satte man sig här.

Funderar på att gå på en promenad, men jag vet inte om älsklingen orkar. Men han ska i alla fall sova här en natt till! Glad jag blir!

17/11-07 ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson


image5



Kommentarer
Postat av: Danne :)

hehe sötis ;)
du är bara för gooooo vet du de :)
Jag gillar dig skita mycket

2007-11-26 @ 12:42:25
Postat av: Elina

Jag gillar dig med, älskling

2007-11-26 @ 17:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0