26 november 2007

Boy, I try to catch myself
But I'm out of control
Your sexiness is so appealing
I can't let it go

Vaknade av att Daniels klocka ringde klockan 6, men jag somnade om och vaknade av min klocka klockan kvart över 6. Sa till Daniel och kliva upp, men vi somnade om. Vaknade 0707 och insåg att han försovit sig. Vi somnade om i armarna på varandra istället. (= Klev upp runt halv 9 för att gå ner och duscha. Lovisa kom runt 9 och hälsade på en snabbis. Väckte sömntutan och gick ner och fikade.

Gick till bussen runt halv 10, eftersom jag skulle köpa dricka till italienska lektionen. Gjorde det och sedan väntade jag på bussen. Hoppade på den och sedan så satt jag och Daniel o lyssnade på musik bara. Klev av i Tallnäs och gick till gympan.

Gympan gick väl hyffsat. Var innebandy med bara tjejerna. Det blev 7-8 till det andra laget :( Sedan så duschade vi och skyndade till lunchen. Sedan efter lunchen så hade vi samhälle. Valde attr arbeta med våldtäkt osv. Världens bästa lärare har vi i alla fall i samhälle. Sedan efter det så hade vi den efterlängtade Italienskan. Kladdkakan åkte fram och man satt och dreglade över den, innan man fick hugga in. Så jävla gott! Sedan så såg vi på Livet är underbart. En underbar film.

Såg inte hela filmen, för pappa kom och hämtade mig vid kvart i 4. Så jag åkte med han hem coh sedan så kom vi hem och åt. Makaroner och lunchkorv för den som är intresserad. Sedan spelade man kort med pappa innan man satte sig här och pratar med Daniel. Ursäkta om jag pratar om honom så mycket, men jag gillar verkligen pojken. I really really like him!

17/11-07 ♥

/ ElinaAnnaErika

image6

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bandy, sporten alla älskar eller? ;D

2007-11-26 @ 19:01:22
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se
Postat av: Elina

Jag tror det hurredu. Det verkar som så, fast sådär jippiekayyay motherfucker kul är det väl inte!

2007-11-26 @ 21:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0