27 november 2007

Happy Birthday...so make a wish

Idag är det då min födelsedag. Yay på mig. Nejmen, det var en väldigt tråkig födelesedag. Vaknade av att de stökade i köket och då tänkte jag, nu kommer de upp snart. Jag väntade och väntade, men kom dom? nej, det gjorde dom inte. Så då var det bara somna om. Sedan så vaknade jag och gick ner, halvsur över att sången blev utesluten. Fick några grattis meddelande, men wtf, var inte på humör. Gick till bussen osv.

Sedan så gjorde jag inte så mkt mer den dagen, vad jag kommer ihåg. Jo, jag öveningskörde! Det var kul!

17/11-07 ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: jennifer

Du är underbar flicka lilla och nu är du 17 år också :D

2007-11-29 @ 23:00:06
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se
Postat av: Elina

nemen Jennifer då, you make me blush! :$

2007-11-29 @ 23:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0