28 november 2007

There's a bright light shining inside you
It shines out through your eyes
Don't drown it away, don't be afraid
Don't hide
Let it shine

Vaknade av att klockan ringde, men jag råkade trycka på fel knapp, så jag vaknade av att Lovisa ringde mig och sa att jag hade försovit mig. Jaja, inget att göra åt det, gjorde mig iordning och åkte med 10 bussen in. Satte mig och åt och sedan hade vi dubbeltimme i Natur och sedan Geografi. Det är så fruktansvärt tråkigt att hålla på med det vi gör nu. Genteknik i ena och Väder och Klimat i andra. Ish, jag dör av tråkhet.

Jaja, efter det så slutade vi, och vi fick skjuts av Lovisas mammi! (= Jennifer följde med mig hem. Stannade vid ICA där vi skulle hyra filmen. Den heter Säg att du älskar mig. Den är bra, men väldigt hemsk. Pappa var ju även där, så då fick man skjuts av han hem! Sedan så spelade vi lite kort, och sedan var det mat. Sedan satte vi på filmen och åt kladdkaka med grädde till. Fyfan vad gott!

Sedan så gjorde vi inte så mycket, gick och mötte Daniel vid bussen. Stod där ett tag innan Jennifer åkte hem och jag och Daniel gick hem. Kom hem, myste på i soffan. Jag gick och duschade och sedan gick vi och lade oss.

17/11-07 ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0