29 november 2007

Just tryin' to think of something to do
Tryin' to think of something, anything
just to keep me from thinking of you
But you know it's not working out
'cause you're all that's on my mind

Vaknade av att klockan ringde, och att Daniel skulle upp. Men sötpruppen ville ligga kvar så det var bara o göra det. Låg kvar en timme till innan vi klev upp. Gjorde mig iordning och gick till bussen, eller rättare sagt, Daniel drog mig till bussen, för mina skor är superhala. Sedan så klev man på bussen och gjode inte så mkt.

Kom till skolan, superglad att det skulle vara nuggets, men nej, det var ju korvgryta istället. JippieKayYay MotherFucker. Men vi åt och sedan så gick vi till lektionen. Det var Natur och Geografi. Det så otrolig roliga ämnena! Gah. vad tråkigt det har blivit. Utan Daniels sms och Jennifer och Lovisa skulle jag dö av tråkihet. Sedan så hade vi svenska , där vi gick igenom våran tidskrift. Det gick väl bra, sedan hade vi engelska, där vi fortsatte på vårt muntliga prjekt.

När vi slutade så åkte jag och Jennifer in till stan. Mötte Daniel vid bussen och sedan gick vi och åt på subway. Fyfan vad gott det var. Mumma! Sedan så lämnade Daniel oss och vi började shoppa. Eller rättare sagt, jag började shoppa. Hittade; ett nattlinne, HM, en klänning, HM, en BH, HM och lite annat smått och gott! ;) Åkte hem till Jennifer runt 7 och satt där tills bussen gick 2102.

Åkte hem och nu sitter jag här. Pratar med Daniel och skriver här, nackspärr, JA!

17/11-07 ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0