30 november 2007

Kiss me gently
Always I know
Hold me, love me
Don't ever go

Vaknade av att mamma sa att jag var tvungen att kliva upp. Ish, det var ju så varmt under täcket, så det var riktigt jobbigt att kliva upp imorse. Men kom upp, gjorde mig iordning, visade det jag köpt igår. Sedan så åkte vi till bussen, plockade upp Ellen på vägen, eftersom hon hade missat bussen annars.

Kom till skolan, möttes av en hjälpande hand över eon arena, och sedan så har vi nu historia. Där vi ska egentligen sitta och göra en powerpoint om vikingatiden.

Senare idag så ska jag till Daniel, yay! Det ska bli superkul att vara hos han i helgen. Äta mumma och bara mysa. Kanske inte uppdaterar i helgen, men jag kommer tillbaka på måndag, I promise!

17/11-07 ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0