I got to be that someone that you´re with

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
hur fan ser jag ut egentligen?
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
700 kronor kanske?
3. Vilket ord rimmar på "test"?
fest, gest
4. Favoritplanet?
ingen aning.. solen =0)
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
pappa
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
måste byta ut låtarna satt, men för tillfället så är det plain white t's- Hey there Delilah
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
bh och en tunika.

8. Sätter du etiketter på dig själv?

nej, lr jag fattar inte..
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
jag har inga på mig nu, men jag har alla möjliga märken
10. Ett ljust eller mörkt rum?
mörkt!
11. Vad gjorde du vid midnatt?
gosade med Daniel
12 vad stog det i ditt senast mottagna SMS?
jaaa jag sitter vud datorn och när kommer du dit då??? och ja, jag kan visst skilja på klver och spader så tyst snyggis puss puss
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
hm, jag har ingen aning
14. Vilket uttryck använder du mest?
älskling i think
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
jag vet inte
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
melissa
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
jag vet inte. kanske den jag är i nu.. hihih!
20. Din värsta fiende?

hemlis
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?

på guldfiskar
22. Vad var det senaste du sa till någon?
hihi till Daniel
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
kunna flyga.. en livsdröm av mina
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
absolut
25. Senaste låten du lyssnade på?
someone that you´re with - Nickelback


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0