But now I hold my head up high

what a day!

Tänkte då berätta lite granna om gårdagen, som var skitkul. Vaknade klockan halv 7 och gick och duschade. Gjorde mig iordning och gick till bussen. Mötte Jennifer vid eon parkeringen, as usual. Första lektionen hade vi geografi, och då gick vi till biblioteket och skulle skriva ut vår samhälle. Men så glömsk som man är så hade man inte ändrat formatet, så jag fick inte ut mina grejer. Ringde mamma och höll på, men det gick inte så bra. Aja, efter det så var det Historia. Fick tillbaka det jag hade skrivit om Fidel Castro, men vart inte nöjd med VG+ Kanske om hon hade gett nån bra förklaring, men icke. Aja, efter det så var det lunch och vi åt osv, och sen så skulle vi ha haft psykologi, men Enith var inte där. Så då tänkte jag och Jennifer att vi kunde göra svenskan lite tidigare.. Frågade då Jacob och det kunde vi, bara han fick fika i 50 minuter :O Då blev det så att vi inte "hann" ändå.

Vi traskade då hem till Jennifer och efter några hästfall och skratt, så kom vi fram. Vi gjorde inte så mycket, utan surrade mest och spelade så det kan låta. Sedan så gick vi och handlade åt oss själv och till hennes mamma, som är så superhärlig i think! :D Gick hem med tre fullastade kassar och sedan gick vi och åt. En kebabtallrik och en kycklingrulle med dricka blev det för oss. Jennifer fick dock en väldigt rolig hicka mitt iallt. Förlåt att jag skrattade, men jag kunde inte hjälpa det.

När vi kom hem, mätta och belåtna, så satte vi oss på hennes rum och började diskutera våra projektarbeten. Det hela slutade med.. ja, vad ska man säga. En hel massa skratt. Har aldrig i hela mitt liv skrattat så mycket tror jag, båda fick ganska fort huvudvärk av allt skrattande. Hallå? hallå, allå, å ? Är det du? du? du?

Efter det så var vi tvungen att gå upp för att pimpla vatten för att få bort huvudvärken. Bestämde oss då att vi skulle baka vår kladdkaka. Vi flummade ganska mycket här också, men efter ett tag så fick vi in kakan i ugnen. Vi satte oss då vi datorn och kikade omkring lite grann innan den skulle tas ut. När vi väl fick smaka första biten, oh my god! Jag har aldrig i mitt liv ätit så god kladdkaka i heeela mitt liv. Den var så gudomlig. Den var kladdig, och den var ändå inte för kladdig, det bara vattnades i munnen och man ville bara ha mer. Synd att man blev så mätt på den bara. Jag ger all cred till mjölken och Tutankhamun för att kaka blev så god som den blev.

Därefter så beslöt vi oss för att kolla upp våra respektive projekt igen och ge varandra ideér. Vi kikade bloggar, resor, fiskar och allt möjligt, i flera timmar. Sedan klockan 2340 så stod jag och väntade på bussen. Klev på och kom hem runt 20 över. Däckade i säng på en gång.

Jennifer, tack för en underbar dag! Utan rätt person, skulle det kunna blivit en tråkig dag, och du min vän, är den rätta för mig! <3

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Lovisa

uscha vad avis jag blir på er tjejer^^
vill också vara med och skratta järnet;)
hehe
hoppas det kommer fler kvällar:D


pussar

2008-04-05 @ 23:33:32
URL: http://minigris.bloggagratis.se
Postat av: jennifer

Åh gumman det var så roligt :')

2008-04-06 @ 20:09:40
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0