Cause laughing lovers can overcome their closest demons

Vilken kväll alltså!

Efter att jag hade loggat ut så gick vi ut och tog emot folket typ. Vi pratade mest då, innan vi väntade på maten. Sedan så satte sig, jag, Daniel, Alexandra, Mickis, Caroline och lill Jonathan att äta. Supergod mat. Sedan så började vi dricka och ha kul. Hade en tävling med Keda om vem som skulle däcka först, och eftersom jag inte gjorde det så vann jag :) Aja, runt 9 så gick jag, älsklingen och Crille ner på ICA för att köpa dricka. Då hände det lite saker, men som sagt. Så tycker jag iaf. Ska inte peka ut någon för jag vet inte vad som hade hänt men wtf. Aja, runt halv 10 så kom Kim och efter det så började vi med Singstar i think. Eller nej, jag och Daniel smet in på rummet en stund och hade mysigt :) Sedan runt 1 så kom vi tillbaka och jag och Caroline ägde ut alla på Singstar. Ett obeskrivligt team! Satt där och sjöng i säkert i 2 timmar innan jahg gick och lade mig runt halv 4.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0