Hon är ensam och föll, trots yrkan hon nåd

Idag så klev jag upp när mamma ryckte upp mig vid halv 12.  Klev upp och testade klänningen som mamma köpt.. Åh, den är så underbar! En midsommardröm! Aja, efter ´lite längtan till sommaren, så klädde jag på mig och jag, mamma, pappa, och Victor åkte till NCC- hallen. Victor hade match mot Timrå,  och dom vann med 3-1. Efter det så mötte Daniel upp oss och vi kunde åka hem. Väl hemma så dansade vi lite granna innan det var mat. Spagetti och båtköttfärssås! Åh, vilka sommarkänslor. Satt och pratade sommar och båtsemester hela måltiden. Efter det så färgade jag mammas hår, och sedan tog jag en powernap med Daniel, Efter det så gick vi och hyrde film och löpte lite gotta. Såg på filmen och sedan åkte älsklingen hem. Såg klar på filmen och nu sitter man här. Ska snart sova är det väl tänkt. Har inga planer för imorgon! HÖRS HEY!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0