I could not find your words anymore

Igår så vaknade jag klockan halv 8. Var väldigt trött, men packade min väska, satte på mig gåskorna och gick till mamma. Vi skulle nämligen ut och gå. Kom dit, och vi gick nästan på en gång, gick först ner till OK, och sedan gick vi till skäggsta. Det var superskönt att röra på sig! :D Mysigt!

När vi kom hem igen var det bara skynda sig in i duschen, fika och göra sig iordning. Hann med bussen och åkte till skolan. Gjorde inte så mycket första timmen, tänkte tillbaka på gamla barndomsminnen. Efter det så var det lunch och sedan var det historia. Hann bara med en redovisningsgrupp och sedan var det modevisning. Den var skitbra och väldigt bra arrangerat! :D Därefter hade vi geografi, men han hade bråttom att se den andra visningen av modevisningen, så vi smet och hann med en tidigare buss till staden.

Kom dit och gick omkring en massa. Hittade dock en klänning och ett par skor åt mig själv, och sedan även present till Daniel. Det blir nog bra. Åt även på subway och en mjukglass. Var där i nära 4 timmar innan vi åkte hem. Hade riktigt ont i fötterna när jag kom hem. Körde hem ifrån ip, men det gick kanske inte lika bra. Spelade lite kort, fick dock storstryk av brodern. Sedan så tränade man redovisningen med Lovisa och sedan var det sängen som gällde.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0