I never had your heart

Igår så vaknade jag kvart i 10 av att Lovisa ringde. Då klev jag upp och gjorde inte så mkt. Väntade på att stumpan skulle komma. Hon kom runt kvart över 11, och då gick jag och duschade. Fixade iordning mig osv och sedan drog jag till folkan för att se på småstjärnorna. Var halvtrist, men Kiss var aboslut bäst! :D Aja, efter det så gick jag hem och en kvart senare kom Lovisa stumpan ner. Såg lite på teven och runt 3 började vi sminka och fixa oss. Höll på till runt 5 o då började vi med maten, för vi orkade inte vänta på Jennifer. Skärde upp alla grönsaker osv.

Runt halv 7 så kom äntligen Jennifer och då högg vi in på maten. Jävlar vad gott det var! Åhh, smällde i mig maten. Satt i ungefär en halvtimme med maten innan vi gick till ICA för att skaffa groggvirke och gotta. Gick sedan tillbaka hem och började med kladdkakan. In med den i ugnen och började med lekarna. Gjorde några extremt sköna moves där! Aja, vi försökte iaf supa ner Lovisa, vilket vi tillslut lyckades med.

Efter leken osv. fick hon sång och presenter. Hon blev väldigt glad och överraskad tror jag :) Sedan efter det så blev det en massa flum och sjuuuuka bilder innan Jennifer gumman var tvungen att åka hem. Någon timme senare så gick jag och Lovisa o lade oss, men hon kunde inte vara tyst. Hon babblade och babblade innan hon tillsut däckade/somnade!

Underbar kväll med underbara vänner! <3

Bilder kommer senare! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Däckade:O
JOHEJDHÖ!!!
jag somnade faktiskt:)
som ett litet lamm;)

2008-04-21 @ 13:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0