If I gave it all away for one thing

I morse så vaknade vi av att Lovisas alarm gick igång klockan kvart över 8. Så jag klev upp för att göra henne sällskap. Diskade undan allting osv. När hon åkte halv 10 för att ha match (stackare), så gick jag och kikade på teven. Gjorde inte så mycket fram till att mamma o victor kom hem till halv 1 ungefär.

Då så fikade vi och gjorde oss iordning för att åka till NCC. Gjorde det, sedan Lidl och birsta en snabbis. Sedan o kolla på victors match. Han var riktigt duktig idag, två assist gjorde han :D Aja, efter det så var det hem och äta. Sedan packa och så innan vi åkte ner till pappa.

Så nu sitter man här hos pappa. Gör inte så mycket. Ska gå ner nu tror jag. Ikväll är det Sanningens ögonblick som jag vill se! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0