Its a beat that will never stop

Efter senaste blogginlägget så har vi fått igen psykologi rapporten och tema veckans alla papper. MVG på alla tre saker. NIIIIICE! Så stolt över mina flickor och mig själv. Så nu kan jag skiita i det där jävla svenska skiten som gick rakt åt helvete. Men jag hatar han fortfarande!

Jag gick hem tidigare idag, i know, i´m bad. Nejmen jag gick hem och tog1427 bussen. Lyssnade på min musik och höll på somna, as usual. När jag kom hem så var det bara att kolla på teven en stund, innan jag gick ner och hämtade tvätten. Sedan var det mat. Fisk :S Men det funkade. Nej nu ikväll vet jag inte vad jag ska göra, bara ta det lugnt i guess. Kanske tar en promenad lite senare, vi får se.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0