I've wrestled with the understanding

Idag så vaknade jag klockan halv 7 och klev upp. Gjorde mig iordning och fikade lite snabbt innan jag gick för att möta Lovisa. Åkte till skolan och hade geografi, men tränade då bara på historian. Sedan var det historia, då det var muntilg redovinsing. Vi var grupp nr 6 och vi var klart bäst! :D Det gick faktiskt väldigt bra. Efter det så började dock min mage gnälla att den var hungrig och blev ganska irriterad ett tag.

Sedan var det lunch och efter det var det psykologi. Då skulle vi redovisa vårat område det vi har gjort, och jag och Jessica hade gjort om samma sak, och jag var väldigt irriterad på det, så jag skulle ha sista ordet. Så det blev lite kamp där. Aja, efter det så hade vi svenskan och den ska vi inte ens nämna. Slutade med skitprat om läraren och att tjocka sönder under ett täcke.

Sedan så slutade vi och vi åkte hem. När jag kom hem så kikade jag lite på teven innan jag gick ut och solade. Låg en halvtimme innan mamma och pappa kom hem och då så solade jag lite till. Följde sedan med mamma till ICA och sedan åt vi. Mumma, grillat! :D Efter det så satte jag mig här och nu har jag uppdaterat bloggen iaf. Inte för att jag har några läsare, men vtf. Nåja, ikväll blir det Daniel osv. :)

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image72
Bjuder på denna bild :) Från i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0