just a minute

ska alldeles strax gå till bussen. Men först tänkte jag bara smit in med ett litet inlägg.

Hade betygsamtal i Engelska idag. Låg på ett starkt VG, vilket jag faktiskt är nöjd med! Hör och häpna! :) Aja, vi har iaf fått ett nytt område som vi ska hålla på med. Vi ska syssla med engelsk film och altt som hör därtill. det blir nog ganska tråkigt, o det ska vara inlämnat samma vecka som allt annat skit is kolan, v.20.

idag har musten riktigt försvunnit ur mig och Lovisa. Dagens skolmat har verkligen gjort sin nytta. Man hänger inte med i förberedelserna inför Engelska Nationella B, man orkar inte ens skratta och man sitter lealös på en stol. Fyfan för skolamaten!

Fick även ett sms från mamma. Mina anställningspapper för TimråBo har kommit! :D Ska förbi och hämta dom när jag åker med bussen, som jag för övrigt måste gå till nu. HÖRS HEY!!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0