just then i looked into your eyes

Naturkunskapen idag var rena döden. Jobbig och tråkig. Men hur kul är det att prata om matspjälkning. Aja, men vi tog oss igenom timmarna oskadda.

Efter det så åkte jag bussen in till stan och mötte Daniel. Gick omkring en liten stund innan vi åkte hem till honom. Väl där så pratade vi skit med Maud, medan hon gjorde mat. Åt sedan, korv och mos. (: Efter det så låg vi och kollade på teven och myste innan jag var tvungen att åka hem.

Vi bestämde oss för att gå till navet. Det var jättefint väder och det var underbart att gå. Det är kanske 3-4 kilometer, så gick iaf lite grann :D Kom in till stan på ungefär 20 minuter. Satte oss och väntade på min buss och när den kom, sa vi hejdå. Men dock så upptäckte jag att jag inte hade något batteri i Ipoden, så det blev en tyst bussresa hem.

Kom hem halv 9, då jag skruvade ihop en pall som min teve står på nu. ;D Sedan så satte jag mig vid datorn och gjorde inte så mycket. Kollade på antm och satc. Fan vad förkortningar man har nuförtiden då :O Vid halv 10- 10 tiden, så fick jag ett samtal. - Hej, det är Göran Jansson, din gamla historielärare. Fan vad paff jag blev! Det visade sig att han rekryterade folk till han frus jobb. Det visade sig att han var intresserad att ha mig till ett receptionsjobb på TimråBo. Åhh, vad bra! :D  TACK JENNIFER! Göran ville att jag skulle ta i kontakt med en på TimråBo så fort som möjligt. Så jag bestämde mig för att göra det imorgon!

Gick och lade mig vid halv 12.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0