leave a memory for me when you´re leaving

Igårkväll blev en kväll med mycket skratt och sjuk humor. Min farbror kom förbi, och vi spelade Chicago. Det slutade med att vi satt och asflabbade hela tiden. Det var skitroligt! :D Vi spelade tills klockan var 10 och jag skulle se på Piss´nBreak! Haha. Såg på det och sen var det sängen som gällde.

Idag så vaknade jag av klockan och insåg att jag ställt den en timme försent, vilket gjorde att jag missade dagens promenad. :/ Men jag gick upp, duschade, gjorde mig iordning och fixade. Gick sedan till bussen, där man umgicks med Jennifer, Ellen och Metro :) Kom till skolan och var själv med en dator på samhällen tills klockan 11 då Lovisa gjorde mig sällskap. Åt sedan äckellunch och sedan gjorde vi inte så mkt. Spelade lite kort och nu har vi geografi. Har faktiskt kommit en bit på vägen, YAy! :D Nej, nu är det bara skitengelska kvar och sedan hem, sola, äta mat, och PLUGGA!

Btw, Jennifer. På torsdag är det redovisning i skrivsalen, så vå rredovisning är säkert uppflyttad till på fredagen! :D Bara så du veet ;)

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0