look into your heart and you'll find love love love

Slut på ännu en vecka

Ja, idag så vaknade jag att någon kittlade mig under fötterna. Sprätte till och såg att mormor stod och skrattade åt min lilla stund av förvirring. Aja, klev upp då och fikade och pratade med dem. Efter det så var det tänkt att jag skulle åka till Lovisa, och för att fördriva tiden tills dess, så dansade jag och Victor dansmatta. Svettigt är det, men j*vligt kult! Såg även på Rasmus på luffen. Åh, underbar film. Längesen man såg!  Efter det så kikade man på gymnastiken, men somnade under den sista grenen. Vaknade en halvtimme sedan och upptäckte att klockan var mkt. Åt då mat och sedan så packade man och städade. Då ringde Lovisa, men vi bestämde att vi skulle vara med varandra någon annan dag. Efter det så åkte vi ner till pappa. Kom dit, gjorde inte så mycket duschade, spelade kort och kikade på teven. Ska snar gå och lägga mig!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image68
Hit vill jag tillbaka!!! Lilla Sandviken, 2007! Och ja, det är jag :)


Kommentarer
Postat av: Loo

snacka om att få sommarkänslor när man ser den där bilden:D
LÄNGTAR!!!

2008-04-07 @ 16:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0