make a list when you´re bored

Alla tjejer måste göra detta testet!

vem ringde dig senast? Daniel
vem kysste dig senast? Daniel
vem kramade dig senast? hm, Jennifer tror jag
vad har du för bh på dig just nu? En svart med blommor på
vad har du för trosor på dej just nu? Svart med blommor på
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? har inte telefonen här..
vad brukar folk få för intryck av dig? jag vet inte´
har du någon gång klätt dig horigt? har jag säkert
har folk kallat dig slampa? har dom säkert
har du kallat någon för slampa? har jag säkert
har du slått någon riktigt hårt? haha, jag? slapparmarna!
använder du parfym? jadå
vilken kropssdel brukar du få mest komplimanger få? jag vet inte
vilka killar brukar du falla för? jadu.. olika
vad kollar du på först hos en kille? olika
vill du ut och festa nu? nje
vad är klockan? 12.34
vilken färg har din telefon? svart och silver
vad ska du göra nu? plugga samhälle :/
har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? aa
är du social? jorå
känner du att du orkar med en fråga? njae
vad tänker du när du vaknar? SNOOOOOOZZ
kan du gå utan smink? haha, aa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0