make a smile for me

Idag så vaknade jag halv 7 för att kliva upp och säga hejdå till Daniel. Sedan var det fika och fixa sig som gällde. Dock när Victor skulle väckas så vusade sig att han hade lagt sig med huvudet där han har stegen till sin säng, så huvudet hängde utanför. Det såg superkul ut och jag o mamma skrattade gott.

Gick och ställde mig vid Lasola för skjuts av Lovisa till skolan. Kom hit och hade geografi. Gjorde ett diagram och lite andra småsaker, innan vi nu sitter på historian. Har skrivit klart allting så jag unnade mig att skriva blogg innan jag återigen hamna vid bubbles ;) Hehe..

Idag är det bara en lugn dag, förutom städning och inhandling för morgondagen!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0