make your choice

Idag så vaknade jag upp av att jag inte kunde komma ur sängen. Alla muskler var som förlamad typ. Hade även sån jävla huvudvärk. Så jag somnade om, förlåt Lovisa för att jag dissade dej på bussen :'(

När jag vaknade halv 1 igen, så mådde jag bätte. Tror jag bara var helt utmattad, för skolan tar så mycket tid, och den jävla press jag har på mig själv. Hur fan kan man inte var nöjd med ett MVG? Aja, fikade lite då och tittade på teven, sen satte man sig här.

Jennifer loggade in och släppte den helt ohyggliga sanningen. Tror seriöst att jag kommer få en kollaps snart. Nog om det. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, eller nej? Jag måste plugga, göra min filmanalys, söka fakta om mano- depressivitet. Det är min fredag det.

Imorgon så är det Nickes 18-års fest, då jävlar tänker jag inte tänka på skola för 5 öre!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Lovisa

det är lungt gumman:)
hoppas du pigga påre till nästa helg;)
hehe;D
LÄÄÄÄNGTAR!!!!
PÖSSS

2008-04-11 @ 22:39:05
URL: http://minigris.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0