No more lonely broken hearts

Idag så vaknade jag av att klockan ringde klockan halv 9, men låg och drog mig i 20 minuter. När jag drog upp persiennen, så drog jag en djup suck. Det var vitt på backen. Aja, gick ner och fikade och gjorde mig iordning. En viss Lovisa dissade mig, så jag fick åka bussen själv. Kom till skolan och hade samhälle. Fick tillbaka EU- rapporten. Fick MVG, men ja, här kommer det som många kan ha svårt att förstå. Är inte så supernöjd. Hon skrev, Fantastiskt Elina- som alltid! Det tar jag negativt, för hon får aldrig något nytt och ingen förbättring. Aja, sedan skulle jag ha skrivit bätte på 4:an. Men nog om det, om det var fler som läste denna blogg, kanske jag hade fått några kommentarer på det :) Haha, efter det så var det lunch. Äckelköttbullar! Aja, åt makaroner och sås.

Efter det så hade vi geografi, där vi satt och poppade macarena och spice girls. Haha, är man barnslig så är man. Men vi skulle ha gjort om Indonesien, men det blev inte så mycket. Efter det så hade vi engelska. Hade först ett hörförståelese nationella test prov. Gick åt helvete.. Hörde inte vad gubbfan sa. Men efter det så var det ett glosförhör, vilket också gick skit, men det var ju för att man inte hade pluggat dom. Aja, efter det så var det kortspel och vi kikade även hur en marulk ser ut. BLÄÄÄÄÄ! Efter det så åkte jag hem, fick skjuts av pappa :D

Kom hem, käkade, kikade lite på teven och satte mig här. Får se vad kvällen har att erbjuda. Daniel kommer ikväll, kasnke runt halv 11, eller nåt sånt ! :D Mys! Imorgon, sovmorgon till 1240 och stan med Jennifer Girl! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: jennifer

Du är så duktig gumman, du håller toppen hela tiden och det går faktiskt inte att få bättre än MVG! You're a star my friend. Längtar tills imorrn! Puss

2008-04-08 @ 19:15:43
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0