Now that I know there?s no place left to hide

Igår så vaknade jag klockan halv 9, törstig som jag vet inte vad. Gick upp o drack vatten och gick och la mig sen igen. Vaknade klockan halv 11 igen och var lika törstig. Men då väckte jag älsklingen och vi låg och prataade någon timme innan vi gick upp. och fikade. Åt lite kladdkaka och mackor innan vi låg och kikade på teven hela dagen. Klockan 1515 så skulle jag åka hem.

Satte mig på bussen och åkte till Timrå. Väl framme så vänntade jag på pappa och sedan åkte vi och hämtade Victor från träningen. På vägen hem så beställde vi pizza, så jävla gott. Hämtade upp dom och åkte hem. Fyfan vad gott det var. :) Efter det så spelade jag och pappa kort och efter det så packade jag iordning innan jag åkte till mamma.

Där så gjorde jag inte så mkt. Såg på 40 year old virgin. Rolig! :D Somnade halv 12!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0