questions i´ll never ask

Ja, efter denna historia timmen så gick vi då och käkade lunch. Det var tacos och det var faktiskt väldigt gott. Efter det hade vi psykologi, då jag faktiskt fick lite granna gjort. Sedan hade vi svenska. Sjöng barnsånger såsom "mors lilla olle" och "idas sommarvisa". Aja, det var faktiskt ganska kul. Efter det så typ slutade vi. Och efter ett skrattanfall utan dess like, hahaa, så begav sig jag och Lovisa till bussen. Fast vi gick till Tallnäs så vi fick liiite motion iaf.

Väl på bussen, så tror jag att jag höll på somna ett antal ggr. Kunde inte hålla mig vaken. Aja, kom hem iaf. Gjorde inte så mycket innan pappa kom förbi. Åkte med han ner och hämtade lite kläder, skor och en elvisp som vi ska ha imorgon! :D

Sedan kom jag hem till mamma igen och då städade jag mitt rum. Så nu är det iaf fint :) Hehe, ja. Efter det så blev det mat. Kebabtallrik! Det var mumma! Sedan spelade jag och Victor lite xbox innan jag satte mig och skrev på psykologin. Har nu bara ett stycke kvar på faktan, sedan är det analysen, men den blir lättast, då jag ska tycka synd om mig själv. Haha, sopa man är! Aja, efter det så blev det lite teve och datorsittande innnan man nu sitter här.

Ska snart gå och lägga mig. Fullspäckad dag imorgon. Småstjärnorna, fixa mig, tacos, kladdkaka, booze, singstar, underbara vänner, några presenter! Ah, love the day! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Danne

Hoppas Ni Får Det Roligt :)

2008-04-18 @ 23:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0