scheduele for the coming weeks

tog den av jenniferlindh.bloggagratis.se

Vecka 16:

Måndag - Ta hem och göra klart kol uppgiften i natur

Tisdag - AGC prov i engelska

Onsdag -lämna in naturen

Torsdag -  förmodligen göra svenska redovisning
Fredag -

Lördag - Myskväll med Jennifer och Lovisa

Söndag -


Vecka 17:

Måndag - göra psykologin Italienska prov

Tisdag -     psykolign

Onsdag - Inlämning av psykologin

Torsdag - Muntlig redovisning historia

Fredag - Plugga geografi

Lördag -     -||-

Söndag -    -||-


Vecka 18:

Måndag - Nationella prov i Engelska

Tisdag - Inlämning av geografin

Onsdag - ledig

Torsdag - ledig

Fredag - ledig

Lördag -

Söndag -


Vecka 19:

Måndag: Plugga samhälle

Tisdag:        -||-

Onsdag:      -||-

Torsdag:      -||-

Fredag: inlämning av samhällen

så ursäkta mig om jag kommer tillbringa all min vakna tid vid pluggandet, för att ta sömntabletter för att kunna sova igenom dessa veckor. Seriöst, är helt utpumpad nu.. Hur kommer jag inte var dådå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0