sooova

När jag kom hem idag, så gick jag förbi mamma. Skulle då hämta upp anställningsblanketterna. Öppnade dem snabbt, och blev väääldigt glad över innehållet! Kan ju säga som så, att jag sprang hem av lycka!

Kom hem, var superglad, åt supergod mat. Sedan satte man sig vid datorn, men tittade ut på solen. Så då var det bara sätta på sig kläder och ut o gå. Eller ja, sprang en liten bit, dock så halvdog jag då. Gick med marcus till en pir och sedan tillbaka till pappa som slipade båten. Gick därefter upp mot gullfiber, upp där in till mamma en sekund och sedan hem . En skön tur. Efter det var det duschen och teven som gällde. Såg naturnollorna och DH! Mktmkt bra! :D

Sedan dess har man suttit här. Har gjort lite psykologi, och nu är jag så trött att jag inte ens kan hålla mina ögon öppna, så det blir nog sängen nu. Ska upp tidigt imorgon också! Plugg för heeela slanten! HÖRS HEY!!!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0