that´s the sound of your feeling inside

Kvällen igår var lyckad ! :D

Darling kom runt halv 11. Gjorde inte så mycket då, utan kikade lite på teven innan vi gick upp. Pratade och myste innan vi somnade runt 1. När vi vaknade imorse av klockan 10, så var det skönt. Låg kvar en stund innan vi gick upp. Jag gick och duschade och sedan åt vi mat och sedan så var det bussen som gällde.

När jag kom till skolan, några minuter sen, så gick vi och satte oss i en cell. Då vi skulle jobba med andningen. Pluggade som dårar tycker jag, och de sista 20 minuterna så spelade vi kort. Efter det så gick jag och Jennifer till bussen. Hoppade på den 1506 och åkte iväg in till staden. Smed en massa planer om Lovisas present. Aja, inne i stan så gick vi omkring och den första butiken var lätt bäst! ;) Aja, sedan så sprang vi omkring, och vi hittade allt till Lovisa! Är väldigt nöjd och hoppas hon blir det. :D Vi flummade omkring en massa på stan, provade korsetter på HM, HAHA, ja, så det kan gå, eller hur Jennifer? :) Köpte även två bikinis på Gina för 60 kronor! Glad man är.

Efter det så åkte vi hem med kvart i 7 busesen och klev av i Timrå, för byte. Sa hejdå till Jennifer och hoppade på 609. Prataade med Daniel hela vägen hem , så jag hade som sällskap ändå. Klev av och gick till mamma, där jag fick skjuts ner till pappa. Efter det så har jag sett på hockeyn innan jag satte mig här. Ska snart gå och lägga mig.

Imorgon fyller Lovisa 18! Kom ihåg! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Lovisa

guu, vad nyfiken jag blir^^ hihih
längtar tills jag får öppna presenterna:D

2008-04-09 @ 22:43:11
Postat av: jennifer

haha det borde du göra Lovisa ;D

2008-04-10 @ 08:58:17
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0