The obvious heart waits here to heal

Idag så vaknade jag klockan halv 9. Hade precis drömt att Lovisa kommit och sagt att det inte var någon gympa och vi kunde sova vidare. Men den kalla sanningen sved i ansiktet. Lovisa kom förbi och jag gjorde mig iordning. Åkte sedan med bussen in.

På gympan hade vi styrke, och ja, det gick ju som det gick. Men jag gjorde det iaf, är stolt för det :) Aja, vi hade det ett tag innan jag och Lovisa gick och duschade gjorde oss iordning. Sedan så gick vi på lunch. Potatisbullar med lingonsylt stod på schemat. Gott var det. Efter det så hade vi Samhälle och där hade vi en liten genomgång. Efter den fixade jag svenskan och lite granna. Efter det så skulle vi ha italienska, men hon dök inte upp, så vi gick.

Åkte bussen hem och satte mej här. Lovisa följde med mej och vi gjorde inte så mkt. Planerade inför helgen osv. Ska bli väääldigt trevligt. Aja, nu ska jag kika vad som finns på teven och sedan blir det plugg. HÖRS HEY!!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Lovisa

mkt mkt mkt trevligt ska det bli;)

2008-04-14 @ 19:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0