To breathe in fire and know I'm free

Igårkväll så mötte jag älsklingen vid halv 10. Gick hem och myste på innan vi somnade runt halv 12.

Imorse så vaknade jag av klockan, men somnade om en lite stund innan Lovisa kom in i rummet. Klädde på mig lite snabbt och sedan drog vi ut. Gick till Skäggsta och tillbaka. Det var faktiskt rikitgt skönt! :D Gick på ungefär en timme. Sedan duschade vi  och efter det så väckte jag Daniel och vi åt frukost. Åkte med 10-bussen till skolan. Första timmen var samhälle, men då var Anna borta, så vi jobbade självständigt. Läste igenom all fakta jag har och sedan hann jag inte så mkt mer. Gick sedan och åt mat. Fisk var det, men det gick för att det var filsås till. Vi kom då på att vi hade mentor, så vi skyndade oss till den. Visade sig då att jag hade utvecklingssamtal. Aja, det gick väl bra, pratade betyg och matte.

Efter det så hade vi geografi, då vi jobbade asset av oss. Fast man behövde inte lämna in idag, vilket var skönt. Men aja, sedan så kom det fruktade engelskatimmen. Vi skulle ha engelska grammatik slutprov idag. Men första timmen fick vi att träna, men jag spelade kort ist. (A) Sedan kom provet, skrev det som kom upp i huvudet först. Var klar på 20 minuter så då kunde jag och Lovisa ta en tidigare buss hem.

Klev av i Söråker, gick på affären, mötte pappa. Kom hem, åt mat, sa hejdå till Lovisa och nu sitter man här. Ska baka chokladbollar med min bror. Får se om jag äter nån :O

Ikväll är det DH som gäller och lite plugg.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image70
från i lördags. Caroline, Kim, Crille, Jag, älsklingen ♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag vill också ha choklaadbollar:(
buhu!!!
men det blir kladdaka på lördag;)
hehh
LÄÄÄNGTAR!!!

2008-04-15 @ 21:39:56
URL: http://minigris.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0