We are masters of illusions

Idag så vaknade jag av att mamma kom in och skojsade lite. Klev då upp och såg mest på teve. Fikade och gjorde mig iordning och sedan så åkte vi till birsta.

Var på apoteket, systemet, plantagen och willys. Det var trevligt, jag, Marcus och mamma. Mysigt. Sedan så var det bara att skjutsa Marcus till sjukhuset och hämta upp Daniel. Då åkte vi hem och sedan så handaldae vi lite och solade innan vi tillsist hamnade hos mamma och pappa.

Blir en kväll här hemma, kanske inte det optimala? Men det duger, är faktiskt glad för varje ögonblick jag har tillsammans med min familj, då det kanske inte har varit det optimala de senaste åren :) Så jag går emot trnden, jag super inte på sista. Eller kanske lite ? :P Men inte så mkt iaf. Nej nu ska jag gå och äta.

Ha en trvlig sista april!

/ ElinaAnnaErikaEvensson
image74
Älskar er väldigt mycket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0