We fight alone and then we get what we want

Idag så vaknade jag av att klockan ringde. Ville verkligen snooza, men hade ställt den så jag hann inte. Så då var det bara o kliva upp. Fikade och packade osv. Sedan bar det iväg till skolan. Hade engelska nationella på morgonen. Det gick bra, tror jag iaf. Efter det så spelade vi lite kort innan vi gick till gympan. Började byta om då det kom in en kille, Jennifer stod i bara tröja och trosor, så det var lite roligt. På gympan var vi ute o gick. Det gick bra tills det sista partiet, så det var en djävulskt jobbig uppförsbacke. Höll på att ta död på mig. Elina = Kondis? Nej tror inte det va.

Sedan hade vi lunch och nu sitter vi då och har samhälle, men det går inte så bra. För jag har ingen energi att lägga ner på samhällen nu, för vi har både svenska, naturen, geografin och samhällen. Så det lär bli att det blir mycket på slutet, men vtf.

Ska nu kittla sönder jennifer genom att röra på hennes lår och vifta med mitt spermafinger! ;)

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag är så rädd för de där fingrarna nu :'(

2008-04-28 @ 16:28:57
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0