when fighting for a better cause

Ja, efter denna samhällslektion, var det då dags för italienska. Inga sura miner ifrån henne osv. Vi pluggade på och jag, Lovisa och Jennifer hade något jävla fel. Tror att vattnet var spetsat, för vi skrattade åt allt och ingenting. Och, Jennifer fick rida på min rygg, hon som har längtat. Ni skulle ha sett ögonen på henne. Som ett litet barn på julafton.

När dessa lektioner var klara, så var det bara att ta bussen hem. Kom hem och gjorde lite mat. Fick då ett samtal från älsklingen. Not good news if I say so. Aja, efter det så satte jag mig vid datorn, men hade så ont i huvudet, så jag sov en stund. Sedan var det teven som gällde innan jag satte mig här igen.

Ska skriva klart geografin helvetet och sedan är det Prison Break! :D Efter det är sääääängen som gäller!

/ ElinaAnnaErika

Kommentarer
Postat av: danne

Nee det kanske inte var ett roligt samtal men hon bild nog bra i ögat så småning om

Puss puss älskar dig

2008-04-28 @ 23:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0