When you see me leaving baby just let me go

Vaknade imorse av att Lovisa kom in i rummet. Klev då upp och gjorde mig iordning för skoldagen. Flummade omkring lite med Melissa innan dock. Gick till bussen och åkte den till skolan.

Kom dit och Jennifer lover har kommit tillbaka efter sjukdomstiden. Efterlängtat! Sedan så hade vi psykologi. Fick tillbaka mitt prov jag gjorde för ett antal veckor. Fick 26.5/34.5! Skitbra! Efter det så fortfatte vi med våra rapporter! Det går inte speciellt bra, men jag försöker iaf. Sedan så hade vi lunch. Spagetti och köttfärsås. Mumma! Åt som en häst, men ja. Sedan har vi nu haft vår jobbiga hål.

Har suttit och skrivit om KOL. Det blev väl ganska bra och sedan gjorde jag fårgorna och framsidor till girlsen. Det blev bra! :D Efter det så tänkte vi göra lite geografi, men drog iväg  tankarna om den kommande lördagen ! Planerade en massa och fixade en del saker nu! :D Kanon det kommer bli.

Skriver mer sen, lovers!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0