you´re my fantasy coming true

har inte skrivit på ett tag, men Jennifer sa att hon gillade att läsa min blogg, så här har du (:

Onsdag den andra april 2008

Vaknade klockan halv 7, men snoozzade fram till kvart över. Skönt! Sedan så klev jag upp och fixade mig och sådär innan jag gick till bussen. Halvvägs inser jag att jag har glömt telefonen.Fitta! Aja, fick klara mig utan den idag. Satte mig på bussen och gjorde inte så mkt, bara det vanliga. Musik. Klev av och gick till skolan. Mötte Lovisa och Jennifer. Gick bort och skulle ta närvaro, och sedan var det hål till 20 i 1. Men det utnuttjade vi till att plugga. Sedan så var det lunch, chicken nuggets! Mumma, tog ett lass, och käkade. Pratade även med Jennifer om sommaren. Fyfan om det skulle gå igenom, då skulle jag vara i himmelriket! :D Sedan så hade vi dubbeltimme i natur. Inte så nice, men vi fick göra ett andningstest. Vi ska inte gå in på hur det gick, men aja.

Efter det slutade vi, skulle gå till bussen. Förväntade mig solsken, men vad fick jag se, jo regn! Helvete! Aja, gick till bussen, hoppade på den och gikc hem. Där så somnade jag självklart i soffan det först jag gör. Men aja, sedan så åt och sedan övningskörde jag ut till Åstön och tillbaka. Gissa vem man ser vandrandes i skogen dårå? Jo, Natur Tomas med en lila mössa. Jag tittade förvånat på han, och han tillbaka. Sedan brast det. Jag skrattade att jag nästan körde i diket, pappa fick parera med ratten. HAHA!

Men efter det åkte jag till mamma, gjorde inte så mkt utan duschade och satte sig här. Funderar på sängen nu, så man orkar plugga jävulen imorgon! HÖRS HEJ!!!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahahah!!!
kan riktigt se Tomas framför mej hur han går ut i skogen med sin lils STORA mössa;)
jävla syn alltså^^

2008-04-02 @ 23:45:22
URL: http://minigris.bloggagratis.se
Postat av: jennifer

haha tack för läsningen och gud vad förvånad du måste ha blivit :'D

2008-04-03 @ 13:45:58
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0